SoNo arhitekti
Osvežili smo celostno grafično podobo (CGP) arhitekturnega biroja SoNo.
Osvežili smo celostno grafično podobo (CGP) arhitekturnega biroja SoNo.
Želeli smo ustvariti celostno podobo biroja, ki bo z obstoječimi in bodočimi partnetji uspešno komunicirala vrednote arhitekturnega biroja : drznost, svežina in edinstvenost.
Naročnika je pri staremu logotipu najbolj motila nevpadljivost zaradi ozke tipografije ter nevpadljivih barv. Logotip se je ob boku drugih izgubil in je bil neopazen.
POMEN „SoNo“: Beseda izvira iz latinščine in nosi pomen: zvok, glasnost, odmev
Našli smo prepoznaven vzorec, ki se pojavlja v njihovi arhitekturi in ji da unikaten pečat.
Kombinacija starega logotipa (dinamika med črkami), dodan personaliziran grafični element (linije) ter povečan volumen logotipa je pripeljalo do nove oblike.
Logotip je uporaben v različnih kombinacijah z napisom ali brez ter z pomanjšanim znakom za uporabo na manjših površinah.
Izbrana črkovna družina je kombinacija brezplačne Raleway in plačljive Univers tipografije.
Znotraj kuverte se skriva podrobnost – fotografija SoNo projekta pavilijona s EXPO Milano 2015
Obiščite spletno stran:
sono.si