Gorenjska banka
Gorenjska banka z več kot pol stoletno tradicijo nudenja bančnih storitev ni pozabila na sodobno digitalno bančništvo in močno prisotnostjo na spletu.
Gorenjska banka z več kot pol stoletno tradicijo nudenja bančnih storitev ni pozabila na sodobno digitalno bančništvo in močno prisotnostjo na spletu.
Lotili smo se popolne prenove spletne strani s prenovo oblike, vsebin in uporabniške izkušnje. Glavni cilj prenove so:
Pri načrtovanju spletne strani smo se osredotočili na optimizacijo uporabniške izkušnje, zlasti zaradi več kot 50 kompleksnih produktov, kot so „Stanovanjski kredit“ in „Faktoring“. S poglobljenimi intervjuji, drevesnimi prikazi, žičnimi modeli in načrtovanjem poti uporabnika smo natančno raziskali, kako najbolje oblikovati vsebino in strukturo strani. Ustvarili smo „persone“, ki so nam pomagale pri oblikovanju intuitivne in uporabniku prijazne spletne izkušnje.
Vstopna stran Gorenjske banke omogoča hitro in enostavno dostopnost do ključnih informacij. Pregleden dizajn in jasna navigacija zagotavljata nemoteno uporabniško izkušnjo na vseh napravah.
Vse vsebine so prilagojene za optimalno izkušnjo na namiznih računalnikih, pa tudi na vseh sodobnih mobilnih in tabličnih napravah, kjer so jasno vidne in enostavno dostopne.
Na podlagi analiziranih “person” smo opredelili cilje, ki jih ima vsak tip obiskovalca spletne strani. Najpogostejši cilji so izpostavljeni na straneh z jasno vidnimi povezavami, ki omogočajo hitro in enostavno dosego željenih rezultatov.
Mega meni Gorenjske banke omogoča enostaven in pregleden dostop do vseh ključnih bančnih storitev. Kategorizirani produkti in jasno strukturirana vsebina uporabnikom zagotavljajo hitro iskanje informacij. Na desni strani izpostavljen akcijski banner poudarja aktualne ponudbe in posebne ugodnosti, kar izboljšuje uporabniško izkušnjo in spodbuja interakcijo.
Produktna stran uporablja dinamično in moderno postavitev, kjer so ključne informacije vizualno izpostavljene. Oblikovanje je prilagojeno sodobnim trendom, kar omogoča boljšo osredotočenost uporabnika na pomembne podrobnosti in ustvarja privlačno, intuitivno izkušnjo.
Za izboljšanje pregleda nad vsemi ponudbami smo razvili orodje, ki omogoča enostavno primerjavo vseh paketov. Tako lahko uporabniki hitro najdejo najboljšo izbiro glede na svoje potrebe.
Interaktivni izračun omogoča enostaven vpogled v vse ključne parametre kredita. Z realnočasnimi izračuni uporabnikom pomaga hitro razumeti možnosti financiranja in prilagoditi izračun svojim potrebam.
V tej sekciji so izpostavljene ključne prednosti produkta, ki uporabnikom omogočajo hitro razumevanje njegovih glavnih prednosti.
Glavni in stranski meni ostajata diskretno skrita in se ob drsanju po strani samodejno umakneta, kar omogoča nemoteno preglednost in boljšo osredotočenost na vsebino.
CTA banner z edinstveno obliko takoj pritegne pozornost uporabnika. Vsebina bannera je zasnovana tako, da uporabniku pomaga hitro priti do več informacij ali olajša sklepanje storitev, kar izboljša izkušnjo in povečuje konverzije.
Uporabnikom smo omogočili enostavno iskanje najbližje poslovalnice ali bankomata prek interaktivnega zemljevida. Poleg naprednega iskalnika in filtrov spletna stran samodejno predlaga najbližjo lokacijo glede na uporabnikovo trenutno pozicijo, kar omogoča hitrejši in bolj intuitiven dostop do storitev.
Obiščite spletno stran:
gbkr.si