Izdelava spletne strani

Gorenjska banka

Gorenjska banka z več kot pol stoletno tradicijo nudenja bančnih storitev ni pozabila na sodobno digitalno bančništvo in močno prisotnostjo na spletu.

S to mislijo smo se lotili popolne prenove spletne strani s prenovo oblike, vsebin in uporabniške izkušnje. Glavni cilj prenove so:

  • ponuditi obiskovalcem prijazen pregled nad produkti,
  • doseči večjo učinkovitost v zbiranju kontaktov pri oglaševanju,
  • povečati organski doseg z dobro optimizacijo ter
  • povečati spletni ugled banke s sodobnim designom.

Načrtovanje uporabniške izkušnje (UX)

Z več kot 50 kompleksnimi produkti kot so „Stanovanjski kredit“, „Faktoring“ in podobno je bila v fokusu izdelave spletne strani dobra uporabniška izkušnja, ki smo jo raziskali in načrtovali s poglobljenimi intervjuji, pripravo drevesnih prikazov, žičnih modelov, načrtovanjem poti uporabnika ter prototipiranjem. Razbrali smo različne tipe uporabnikov in iz njih ustvarili „persone“, k katerimi smo se pogosto obrnili, ko smo se spraševali o strukturi, vsebini in obliki spletne strani.

Hero Img

Odzivno oblikovanje

Od prve zasnove smo imeli v mislih obiskovalce spletne strani perko mobinih naprav, ki so v naraščajočem trendu. Vse vsebine so dostopne in dobro vidne tako na namiznem računalniku kot tudi na vseh sodobnih mobilnih in tabličnih napravah.

Cene Nasvet Mobile

Cenesparavc Hitrikredit1 002

Cene Šparavc vam pomaga

Ustvarili smo po meri razvit lik „Cene Šparavc“, ki razlaga kompleksne produkte in razbremeni težo nekaterih produktov (kot je npr. „dolgoročni stanovanjski kredit“). Cene se pojavi na ključnih točkah, kjer bi se uporabniku potreboval pomoč ali popestritev npr. pri predstavitvi produkta, pri odgovorih na pogosta vprašanja, izračunih in podobno. 

Kaj želite storiti danes?

Glede na persone smo lahko definirali tudi cilje, ki ga ima določen tip obiskovalca ob obisku spletne strani. Večino najbolj pogostih ciljev obiska spletne strani smo izpostavili na vstopni strani z dobro vidnimi povezavami.

Kaj Zelite Danes

Predstavitev produkta: Kredit

Kjučno pri predstavitvi kompleksnega produkta kot je kredit je dobra uporabniška izkušnja, ki ponuja uporabniku dovolj informacij, da pritegne zanimanje in ne preveč, da ga ne odvrne od nadalnjega raziskovanja.

Posamezni Produkt

Informativni izračun za kredit

Igriv interaktivni izračun olajša težo kompleksnega produkta in mu z realnočasnimi izračuni ponudi dober pregled nad vsemi parametri pri jemanju kredita.

Primerjalnik paketov

Da bi uporabnikov čimbolj izboljšali pregled nad vsemi produkti smo ustvarili primerljanik vseh paketov

Poslovalnice in bankomati na dinamičnem zemljevidu

Veliko obiskovalcev pride na spletno stran banke z namenom iskanja najbližjega bankomata ali poslovalnice, zato smo veliko pozornost namenili dobri izkušnji pri iskalniku in prikazu lokacij. Poleg iskalnika in sistema za filtracijo spletna stran sama predlaga najbližjo poslovalnico glede na lokacijo uporabnika.

Bankomati Laptop

Zaposlitev

Gorenjska banka pogosto išče okrepitve pri svojih zaposlenih in s tem namenom smo razvili sistem za objavo prostih delovnih mest s pregledom nad vsemi prijavljenimi.

Posamezna Zaposlitev

Tecajnice

Tečajnice

Vsebina, ki je za obiskovalce banke zanimiva so tudi tečajnice, ki prikazujejo dnevne vrednosti menjalniškega tečaja in omogočajo pogled nad vrednostimi tudi več let v preteklost.

Kakšen varčevalec ste?

Da bi olajšali izbiro nad varčevalnikim paketi smo pripravili interaktivni in zabavni vprašalnik, ki uporabnika razvrsti na tip varčevalca in ga s tem usmeri na najbolj primeren paket.

Pogosta vprašanja in odgovori

Da bi iskalcem pomoči ponudili hitre rešitve in hkrati razbremenili telefonske linije namenjene za pomoč uporabnikom smo razvili sistem za pogosta vprašanja in odgovore, ki se sproti dopolnjuje glede na uspešnost ponujenega odgovora. V kolikor ponujen odgovor iz bogate zbirke pogostih vprašanj in odgovorov uporabniku ni bil v pomoč, mu sistem za ocenjevanje uspešnosti ponudi možnost povratne informacije s strani, kar omogoča nenehno izpopolnjevanje sistema in bogatenje zbirke.

 

 

Za Upornike Spletne Strani

Pogosta Vprasanja Tablet

Vse super...kaj pa rezultati?

Poleg odličnih odzivov javnosti in prejetih pohval s strani uporabnikov se rezultati nove spletne strani po enem letu javne objave vidni tudi v številkah iz google analitike:

+ 234 %

višji obisk

+ 262 %

novih uporabnikov

+ 57 %

ogledov strani

- 12 %

nižji "bounce" rate

Poglejte si večOstali projekti

Sneznik Hero Image

Snežnik

Izdelava spletne strani
Video in foto produkcija