Gorenjska banka
Gorenjska banka z več kot pol stoletno tradicijo nudenja bančnih storitev ni pozabila na sodobno digitalno bančništvo in močno prisotnostjo na spletu.
Gorenjska banka z več kot pol stoletno tradicijo nudenja bančnih storitev ni pozabila na sodobno digitalno bančništvo in močno prisotnostjo na spletu.
Lotili smo se popolne prenove spletne strani s prenovo oblike, vsebin in uporabniške izkušnje. Glavni cilj prenove so:
Z več kot 50 kompleksnimi produkti kot so „Stanovanjski kredit“, „Faktoring“ in podobno je bila v fokusu izdelave spletne strani dobra uporabniška izkušnja, ki smo jo raziskali in načrtovali s poglobljenimi intervjuji, pripravo drevesnih prikazov, žičnih modelov, načrtovanjem poti uporabnika ter prototipiranjem. Razbrali smo različne tipe uporabnikov in iz njih ustvarili „persone“, ki so nam bili v pomoč, ko smo se spraševali o strukturi, vsebini in obliki spletne strani.
Od začetka smo imeli v mislih obiskovalce spletne strani preko mobilnih naprav, ki so v naraščajočem trendu. Vse vsebine so dostopne in dobro vidne tako na namiznem računalniku kot tudi na vseh sodobnih mobilnih in tabličnih napravah.
Ustvarili smo po meri razvit lik „Cene Šparavc“, ki razlaga kompleksne produkte in razbremeni težo nekaterih produktov (kot je npr. „dolgoročni stanovanjski kredit“). Cene se pojavi na ključnih točkah, kjer bi uporabnik potreboval pomoč ali popestritev kot je to pogosto pri predstavitvi produkta, pri odgovorih na pogosta vprašanja, izračunih in podobno.
Glede na persone smo lahko definirali tudi cilje, ki ga ima določen tip obiskovalca spletne strani. Večino najbolj pogostih ciljev smo izpostavili na vstopni strani z dobro vidnimi povezavami.
Kjučno pri predstavitvi kompleksnega produkta kot je kredit je dobra uporabniška izkušnja, ki ponuja uporabniku dovolj informacij, da pritegne zanimanje in ne preveč, da ga ne odvrne od nadalnjega raziskovanja.
Igriv interaktivni izračun olajša težo kompleksnega produkta in mu z realnočasnimi izračuni ponudi dober pregled nad vsemi parametri pri jemanju kredita.
Da bi uporabnikov čimbolj izboljšali pregled nad vsemi produkti smo ustvarili primerljanik vseh paketov
Veliko obiskovalcev pride na spletno stran banke z namenom iskanja najbližjega bankomata ali poslovalnice, zato smo veliko pozornost namenili dobri izkušnji pri iskalniku in prikazu lokacij. Poleg iskalnika in sistema za filtracijo spletna stran sama predlaga najbližjo poslovalnico glede na lokacijo uporabnika.
Gorenjska banka pogosto išče okrepitve pri svojih zaposlenih in s tem namenom smo razvili sistem za objavo prostih delovnih mest s pregledom nad vsemi prijavljenimi.
Vsebina, ki je za obiskovalce banke zanimiva so tudi tečajnice, ki prikazujejo dnevne vrednosti menjalniškega tečaja in omogočajo pogled nad vrednostimi tudi več let v preteklost.
Da bi olajšali izbiro nad varčevalnimi paketi smo pripravili interaktivni in zabavni vprašalnik, ki uporabnika razvrsti na tip varčevalca in ga s tem usmeri na najbolj primeren paket.
Da bi iskalcem pomoči ponudili hitre rešitve in hkrati razbremenili telefonske linije namenjene za pomoč uporabnikom smo razvili sistem za pogosta vprašanja in odgovore, ki se sproti dopolnjuje glede na uspešnost ponujenega odgovora. V kolikor ponujen odgovor iz bogate zbirke pogostih vprašanj in odgovorov uporabniku ni bil v pomoč, mu sistem za ocenjevanje uspešnosti ponudi možnost povratne informacije s strani, kar omogoča nenehno izpopolnjevanje sistema in bogatenje zbirke.
Po enem letu javne objave poleg odličnih odzivov javnosti in prejetih pohval s strani uporabnikov so rezultati vidni tudi v številkah iz google analitike v primerjavi z istim obdobjem prejšnega leta:
Izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani