Prva Osebna zavarovalnica
ZAŠČITA IN VARNOST SKOZI VSA ŽIVLJENJSKA OBDOBJA
Prva osebna zavarovalnica ponuja zavarovanja za vsa življenjska obdobja. Svojo ponudbo uspešno komunicirajo preko digitalnih kanalov, večinoma preko spletne strani, ki pa je potrebovala temeljito prenovo na vsebinskem, oblikovnem in programerskem področju.
Skupaj z naročnikom smo zasnovali sodobno spletno stran, ki uporabniku ponuja informacije o kompleksnih produktih na enostaven in njemu prijazen način.
Oblika je sodobna, obogatena s fotografijami življenskega stila . Najbolj pomembne vsebine, kot so produkti, izračuni in hiter kontakt, so na vstopni strani dodatno povdarjene s uporabo ikon.
Elementi, ki so namemnjeni interakciji vključujejo subtilne micro-animacije, ki popestrijo uporabo spletne strani.
ČISTA IN DINAMIČNA NAVIGACIJA
Uporabnika želimo čimbolj usmeriti v proces informiranja o produktih, zato smo v glavnem meniju temu posvetili največ prostora. Da pa se povezave do produktov na vstopni strani ne bi ponavljale na istem pogledu, ima meni posebno „sticky“ funkcijo, ki delno skrije povezave glede na pozicijo uporabnika na spletni strani.
Ikone za hiter kontakt sledijo uporabnikovem drsenju in mu omogočajo vse načine hitrega kontakta z Prvo osebno zavarovalnico.
Velike količine informacij o posameznih produktih smo uredili v odseke, ki se razkrivajo uporabniku korak po koraku z drsenjem navzdol. Da bi obiskovalca spodbudili k nadaljnjemu raziskovanju vsebin se mu na koncu vsakega produkta prikažejo uporabni sorodni članki in pogosta vprašanja ter odgovori.
Spletna stran ponuja enostavna orodja za kompleksne izračune, ki uporabniku pomagajo odgovoriti na pomembna vprašanja kot so „Koliko moram varčevati, da bom v starosti prejel dodatnih 500€ na mesec?“.
Da bi poenostavili takšne kompleksne izračune smo za uporabnika smo razvili interaktivna orodja, kjer uporabnik z vnosom ali drsnikom vnese različne parametre (npr. bruto plačo in mesečno premijo), izračun pa mu v realnem času izračunava rezultat (npr. % izkoriščenosti davčne olajšave).
Uporabnik lahko po regijah in statusu sortira zastopnike, ki jih lahko kontaktira za sklenitev zavarovanja. Vsak zastopnik ima personaliziran profil s svojo fotografijo, kontaktnimi podatki in prikazom lokacije na zemljevidu.
Potencialne in obstoječe vlagatelje najbolj zanimajo donosnosti svojih naložb. Na spletni strani imajo na voljo interaktivno orodje, ki jim omogoča analizo donosnosti po različnih obdobjih, med drugim tudi do dneva natančno ročno izbranem obdobju.
Izdelava spletne strani
Oblikovanje vizualnih komunikacij
Izdelava spletne strani
Video in foto produkcija
Izdelava spletne strani
Izdelava spletne strani