Vsak začetek prenove ali izdelave spletne strani se pogosto prične z vprašanjem: „Koliko stane spletna stran?“ ali „Kakšna je cena izdelave spletne strani“? 🤷
Na to vprašanje pa ponavadi ne dobite enostavnega odgovora ampak prej nova vprašanja s strani agencije ali izvajalca kot so:
- Ali želite unikatno oblikovano spletno stran ali vam ustreza že oblikovana predloga?
- Kakšna bo vsebina na spletni strani?
- Kakšen vtis želite pustiti na obiskovalcu?
- Imate na voljo kvalitetne fotografije oz. video vsebine za vašo spletno stran?
- Želite prodajati vaše izdelke preko spletne trgovine?
- Predvidevate integracijo vašega CRMja ali računovodskega programa s spletno stranjo?
- Imate priročnik za celostno grafično podobo za digitalno uporabo?
Razlog za to je, da je na to vprašanje zelo težko podati nek splošen odgovor, ki bi veljal za vse, saj je cena odvisna od vaših pričakovanj in potreb. Agencija oz izvajalec mora za podajanje cene najprej oceniti predviden čas in sredstva, ki jih bo potreboval za izvedbo, šele nato lahko poda oceno za končno ceno spletne strani.
Za zelo grobo oceno bi lahko rekli, da se cenik za izdelavo spletnih strani večinoma giblje v razponu od ~1000 do 15.000€, v določenih primerih pa tudi (veliko) več. Težko je podati bolj natančno oceno, načeloma pa velja da je rezultat premo sorazmeren z vložkom – več kot vložiš, več dobiš.
Najboljši način za ustvarjanje predstave o tem, koliko bi stala izdelava vaše želene spletne strani je, da pomislite na posamezne komponente, ki bi jih spletna stran vsebovala (npr. ali potrebujete naslovno stran po meri, interaktivne animacije, avtomatski sistem za ustvarjanje varnostnih kopij…). Agencija oz. izvajalec vas bo skozi vprašanja vodil do pravih informacij, ki jih bo potreboval za pripravo ponudbe za izdelavo spletne strani.